Noget af det første man ser, når man krydser Lillebæltsbroen fra Fyn mod Jylland, er Electrolux’ domicil og showroom i Fredericia. I det store kombinerede domicil og showroom kan man gå på jagt i det brede udvalg af hvidevarer og få inspiration inden ens næste køb.
For at give forhandlere og slutkunder mulighed for at afprøve produkterne er der også bygget køkkenmiljøer, så man kan se produkterne i deres rette og naturlige sammenhæng. Under normale omstændigheder inviterer Electrolux forhandlere og folk der har købt hvidevarer fra dem ind til inspirationsaftener, hvor man eksempelvis lærer at benytte ens nye dampovn.
Online kundeaftener
Grundet Covid-19 restriktioner og for at mindske smitterisiko, har der været lukket ned for disse arrangementer. I stedet har man igangsat online kundeaftener, hvor deltagerne har fået tilsendt en kasse med råvarer og opskrifter samt et link til et online arrangement direkte fra et af køkkenerne i showroomet. I showroomet fortæller en repræsentant fra Electrolux om produkterne, og en kok laver maden sammen alle dem, der følger med hjemmefra.
Vi har hjulpet Electrolux med kamera og den bagvedliggende streamingløsning. Alt udstyret til at afvikle streaming er monteret i et mobilt rack, så det kan transporteres rundt efter behov. Streamingløsningen fra Arec har indbygget preview-skærm og via en meget simpel betjening på fronten, kan streamingen startes, pauses og stoppes. I det mobile rack, er der også installeret modtagere til trådløse Sennheiser mikrofoner samt lydmixer fra røde.
Med hjælp fra AV CENTER, har vi fået et set-up af både hardware og software leveret til at kunne skabe ekstraordinære oplevelser.Thomas Brinch-Møller Electrolux
Om den leverede løsning siger Thomas Brinch-Møller fra Electrolux:
”Da vi stod i den situation at alt blev lukket ned pga. COVID-19, valgte vi at se på det som en mulighed for bl.a. at udvikle vores Culinary Club koncept. Selvom vi er placeret midt i Danmark, ser vi desværre ofte at Storebælt er en barriere for mange fra øst Danmark i at komme og deltage i vores arrangementer. Vi har derfor længe haft et ønske om at finde en løsning på denne forhindring. Og det har vi nu med hjælp fra AV CENTER, hvor vi har fået et set-up af både hardware og software leveret til at kunne skabe ekstraordinære oplevelser, både interne og eksterne, til alle i både Danmark og udlandet. Nu er det kun fantasien der sætter grænser for vores videre udvikling af arrangementer, produkttræninger og lanceringer.”
Kontakt os
Ring eller skriv til os via nedenstående kontaktformular.