I virksomheder med såvel regelmæssige som spontane besøgende udefra, er gæsteregistrering en både praktisk og sikkerhedsmæssig nødvendighed. Men gæsteregistrering kan gøres både nemt og også være en hjælp for dine ansatte. Samtidig er gæsteregistreringen en del af din virksomheds førstehåndsindtryk, og dermed en oplagt chance for at fremstå moderne og professionel.
Digitalt check-in
På forskellige måder kan vi gøre det rigtig nemt for dine besøgende at melde sig i din virksomhed. En af måderne er ved hjælp af digitalt check-in, hvor den besøgende via en touchskærm registrerer sig. Det understøtter en af samfundstendenserne, hvor vi, når det giver bedst mening, gerne vil benytte selvbetjeningsteknologier (i rapporter fra blandt andet Forrester Research og Gartner Research er det dokumenteret at mere end 70 % foretrækker at benytte selvbetjeningsløsninger).
Løsningerne kan endvidere opsættes så den besøgendes kontaktperson får en mail og/eller sms, når de har meldt deres ankomst ved check-in-skærmen. På den måde bliver man hurtigt taget godt imod af rette vedkommende.
Løsningen er fleksibel, og kan nemt tilpasses til ønsker såsom mulighed for en knap til fragtmænd, wayfinding, ikke-planlagte besøg eller noget helt fjerde.
I AV CENTER samarbejder vi med nogle af markedets førende leverandører af disse løsninger, og vil kunne hjælpe med at levere både en helt enkel løsning, men også en avanceret og særligt tilpasset løsning, alt efter jeres behov. I videoeksemplet ses en løsning baseret på NordicScreen's løsning - dem kan du læse mere om her.
Check-in via smartphone
Det er også muligt at benytte sig af muligheden for at dine besøgende enten i stedet eller i tillæg til touchskærmen, kan vælge at benytte deres smartphone til check-in. Er dine besøgende som flertallet, så er de udstyret med en smartphone, og vil måske foretrække den fortrolighed, der vil følge med anvendelsen af sin egen telefon. Vores samarbejdspartner BmyGuest har specialiseret sig i netop denne type løsning.
Når den besøgende ankommer til virksomheden kan de eksempelvis scanne en QR-kode, og derefter nemt registrere sig via telefonen. En anden mulighed er, at man automatisk modtager en besked med link til registrering.
Brug for navneskilte? Selvfølgelig digitalt
For at synliggøre gæster i ens virksomhed, benytter nogle virksomheder sig af navneskilte. Til det arbejde kan der knytte sig en del arbejde, med print og produktion samt ændringer i både god og dårlig tid. Derudover smides navneskiltene oftest helt eller delvist ud efterfølgende.
Det kan i stedet løses med digitale navneskilte. Vores samarbejdspartner VIANOMO leverer særlige E-Ink navneskilte, som kan bruges igen og igen. Disse kan fx anvendes i samspil med en check-in løsning, således at når den besøgende registrerer sig, blot skal tage et digitalt navneskilt og udfylde koden fra dette navneskilt, hvorefter det digitale navneskilt vil opdatere sig med den besøgendes data.
De digitale navneskilte kan både bruges til de daglige gæster i ens virksomhed, men egner sig også til større arrangementer og events.
Information i din virksomhed
En god måde at løfte informationsniveauet i din virksomhed, såvel internt som eksternt, kan i øvrigt være at benytte infoskærme. Her er det blandt andet muligt at præsentere dagens møder, hvad der jo kan være gavnligt for både gæster og ansatte.
Du kan læse mere om infoskærme her samt om digital skiltning her.
Hvis du har nogle øvrige spørgsmål, eller kunne tænke dig at opleve nogle af løsningerne i et af vores showrooms, så tøv ikke med at kontakte os via kontaktformularen nederst på siden.
Kontakt os
Ring eller skriv til os via nedenstående kontaktformular.