Logitech har løbende udvidet deres serie af videokonference og møderumsprodukter, og nu er de så klar med en mødebookingskærm, som passer ind i den øvrige serie af Logitech's produkter.
Nemt at se om lokalet er disponibelt
Møderumsskærmene gør det nemt for dig at se om lokalet er ledigt. På Tap Scheduler er der en tydelig indikation der lyser enten rødt eller grønt afhængigt af om lokalet er booket - på den måde kan du, også på afstand, se om du kan bruge lokalet.
Det er også muligt at booke et ad hoc møde direkte på skærmen, som du måske kender det fra andre mødebookingskærme.
Taler sammen med Teams, Zoom og andre
Logitech Tap Scheduler taler sammen med blandt andet Microsoft Teams Panel og Zoom Rooms Scheduling. Det betyder, at produktet er bygget til det hellige formål, gnidningsfrit at kunne præsentere møder, der er oprettet via disse platforme, ligesom at det også vil kunne give besked tilbage om et møde booket via skærmen.
Design i topklasse
Som med flere andre af Logitech's produkter, fornægter det gode design sig ikke på Tap Scheduler. Dette har også forgrenet sig til selve monteringsprocessen, som giver mulighed for at skjule kablerne og få lavet en rigtig flot løsning, som passer til de mødelokaler den byder velkommen til.
Få mere information
Hvis du vil høre mere om den eller andre af vores produkter, så tøv ikke med at kontakte os.
Kontakt os
Ring eller skriv til os via nedenstående kontaktformular.